Domov >  TK ture > GDPR Zadnje TK ture člana

Dolžina ture51 km
Trajanje3 h 30 min
Št. udeležencev:1

spust po označeni planinski poti na Gorco

čez (peti) preval na pobočju Poropatovega brega (med Košaki in Počehovo, viš. ok. 370 m)

Rošpoh - del, spust po slemenu proti Kamnici, v ozadju Maribor (275 m) in Donačka gora (884 m)

Komentar
Pekre (318 m) - Hrastje (355 m) - Limbuš (284 m) - Dobrava - HE Mariborski otok - Dvoetažni (Meljski) most - po nasipu proti jezu v Melju - galerija pod Meljskim hribom - Malečnik (249 m) - Vodole - po Vodolski dolini v Dragučovo - do prevala s Pesniško dolino ter na prevalu desno v smeri naselja Hrenca čez prvi preval (Dragučova, ok. 370 m) - spust proti naselju Hrenca ter v levem ovinku (ki vodi v samo naselje) naravnost po označeni planinski poti proti Gorci - Hrenca (mimo Vinotoča Stara preša) - pod Gorco levo navzdol po travniškem kolovozu v dolino na cesto Malečnik Hrenca (spust do viš. ok. 290 m) - Hrenca, z glavne ceste desno v smeri proti ribnikom in vzpon do slemena med Dravskim poljem in Pesniško dolino - ob slemenu med Pesniško dolino in Dravskim poljem po kolovozu ob gozdu v smeri proti Dragučovi - po prihodu nazaj na obslemensko cesto desno preko drugega prevala (na viš. ok. 370 m) - spust v Pernico (251 m) - po obrobju Pesniške doline gorvodno v Dragučovo - Dragučova, vzpon proti Vodolam (na že znani) tretji preval (ok. 320 m) - spust po znani cesti (od predhodnega vzpona izpred dobrih petdesetih minut) v Vodole oz. proti Malečniku - pred krajevno tablo za Vodole (viš. ok. 280 m) desno proti Zgornjim Košakom - po slemenu med Vodolsko dolino (na levi) in Košaki (na desni) proti Stolnemu Vrhu - pri Murausovi kapelici v Stolnem Vrhu desno in čez četrti preval (viš. ok. 360 m) - z glavne ceste (proti Meljskemu Dolu) v levem ovinku desno in takoj še enkrat desno proti Košaškemu Dolu - Košaški Dol, mimo Župnijske cerkve bl. Antona Martina Slomška - Košaki, spust pod nadvozom Mariborske hitre ceste (ok. 290 m) na Šentiljsko cesto ter po njej do prevala pri nekd. Opekarni Košaki, nato pa levo pod Poropatovim bregom mimo Kapelice sv. Urbana čez peti preval (viš. ok. 370 m) v Počehovo (prihod na cesto pri Klemaksu) - vzpon proti prevalu med Počehovo in Dolnjo Počehovo ter na prevalu levo navzgor proti Kaufmanovemu bregu - cesta preide v gozdni kolovoz po severni strani Kaufmanovega brega - čez šesti preval (viš. ok. 430 m) do ceste iz Ribniškega Sela - po cesti po označeni planinski poti na Sv. Urban do vinogradov Vinotoča Savič, nato pa po južni strani vzpetine (nad Vinotočem Savič) ter nato po slemenu mimo dveh križev (Rošpoh - del) do znamenja nad hipodromom v Kamnici - pri znamenju desno navzdol do ceste ter mimo hipodroma na Vrbanski plato - čez Vrbanski plato (278 m) mimo skulpture Angeli do Mitnica bara - po stranskih ulicah (Njegoševa, Marionova) mimo nekd. Hidromontaže na Koroški most - čez Studence ob nekd. vrtičkih pri Kamenškovi ulici proti Pekrski gorci - mimo športnega parka pod Pekrsko gorco po severni strani slednje po gozdni poti do ulice Na Gorco (Pekre) - nazaj do izhodišča. Slike: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10213916087767867&type=1&l=d6ddf80e29