Domov > Dogodki SPOROČI DOGODEK

Kdaj: 14.01.2016
Lokacija: Prostori društva
Vodja akcije: GDPROlson

Tura imenovana Haute route ali v prevodu Visoka pot nudi vrhunsko kombinacijo prekrasnih razgledov na gore, uživaškega smučanja, uživanja na prostem in prijetnih noči v toplih kočah. Projekcijo si bomo lahko ogledali 14. januarja ob 20. uri po sestanku AO.
To visokogorsko turo so prvič opravili daljnega leta 1861, takrat še peš. Prvi presmučana 1911 leta, je ščasoma je postala ena najpopularnejših turnih smukov na svetu. Prične se v francoskem Chamoniju in konča v švicarskem Zermatu. Poteka med najvišjimi in najbolj dramatičnimi vrhovi Alp od Mont Blanca do Materhorna. Za uspeh sta potrebna dobro vreme, dovolj dobre snežne razmere in dobra kondicija.

In kako je bilo letos? Doživeli smo vse, kar visoke gore lahko ponudijo. Prekrasne razglede v lepem vremenu in uživaško smučanje v novem snegu. Pa čisto nemogoče dneve z vetrom, meglo in sneženjem. Splačalo se je priti že zaradi prvih dveh prekrasnih dni. Tretji dan smo se odločili edino pravilno, ko smo sestopili v dolino v močnem vetru, saj bi nadaljevanje skupine desetih ljudi v takem bilo nevarno. Jaz sem verjel, da vremenska napoved za naslednje dni ni tako slaba, da ne bi šlo dalje iz doline dan po tem. Dva sta se strinjala s tem, drugi so se odločili za povratek domov. Ta dan smo iz megle v dolini prišli višje v prekasen sončen dan in uživali. Napoved za naslednji dan je bila enkratna, realnost zjutraj pa njeno popolno nasprotje. Orkanski veter in megla. Dva sva bila za to, da počakamo še en dan, ker je bila nova napoved za soboto boljša. Eden za to, da sestopimo v dolino. Vztrajanje se nam je naslednji dan obrestovalo. Pričakal nas je lep dan, ki nam je nudil obilo božanskih razgledov zadnji dan poti, ki je znana kot najlepši del poti.

Če smo v naši zbirki pozabili na kakšen važen dogodek ali bi želel(a) kakšnega dodati, to sporoči na e-naslov: info@kozjak.org