Domov >  TK ture > GDPR Zadnje TK ture člana

Dolžina ture63 km
Trajanje7,5 ur
Št. udeležencev:1

spust z Bohinjskega sedla proti Nemškemu Rovtu (in dalje proti Bohinjski Bistrici), v ozadju Triglav z okolico, na levi Bohinjsko jezero

iz naselja Ravne v Bohinju proti Nemškemu Rovtu, gorski travnik Zimove Jegle

spust s prevala Vrh Bače proti Podbrdu

Komentar
Koča na Petrovem Brdu (804 m) - Zgornja Sorica (860 m) - Bohinjsko sedlo (1277 m) - po Slovenski turnokolesarski poti čez Volčje jame proti naselju Nemški Rovt (669 m) - Bohinjska Bistrica (509 m) - Ravne v Bohinju (732 m) - Nemški Rovt (669 m) - vzpon proti Bohinjskemu sedlu (v izogib glavni cesti se odločim za kolovoz po robu uravnave mimo naselja Nemški Rovt) - po prihodu na cesto se odločim za gozdno cesto proti levi, ki na koncu ceste (po nekajkrat gor in dol na viš. ok. 730 m) po sistemu neprevoznih (a prehodnih) kolovozov omogoči prehod na zgornjo cesto (ok. 880 m) z Bitenjske planine - v križišču (906 m) prihod na glavno cesto med Sorico in Bohinjsko Bistrico ter po njej spet navzdol proti slednji - v križišču (839 m) levo na (s spusta znano) Slovensko turnokolesarsko pot in po njej nazaj gor proti Bohinjskemu sedlu - v križišču (ok. 1250 m) pod Soriško planino desno proti prevalu Vrh Bače (1273 m) - spust sprva po strmi planinski poti ter nato po mulatjeri in gozdnih cestah v smeri naselja Petrovo Brdo - po spustu na viš. 596 m sledi vzpon okoli vzpetine Kup - Koča na Petrovem Brdu (804 m).