Domov >  Vzponi > GDPR Zadnji vzponi člana/ice

Soplezalci GDPR
Razmereletni vzpon
Komentar
V tretje gre rado. Nekaj časa nazaj sva bila že na Kamniškem sedlu, pa se je zjutraj vlilo, zato sva imela le kondicijsko turo. Prejšnji četrtek sva se dobila ob 2 zjutraj v Kamniku, pa je bila nevihta, pa sva potem šla v Črni kal. Čeprav sva potem od skrbnika zvedela, da je bilo tisti dan vredu, tako da sem z Donaldom zgubil stavo za pivo. No včeraj pa je bilo na Brani super v primerjavi s Planjavo, ki je bila cel čas v oblakih. Edino nekoliko je pihalo ter je bilo zjutraj še malo mrzlo. Smer je lepa, čeprav sprva zgleda podrto, potem pa vidiš, da je kar kompaktna skala. Navezala sva se pri prvem klinu, kjer je Donald začel prvi cug, nato lepa poklina na fajn razgledno stojišče, kjer sta notri dva klina, pa lepa zajedica, na koncu pa sva šla kar direkt čez stolp, kjer so na nekoliko težjem mestu celo trije klini. V planu sva imela še Šijo, vendar se nama zaradi vetra in podtrije, ki je zgledala na oko, ni dalo, zato sva pičila na pir sedlo. Slikc nimam, ker sem pozabil fotič, telefoni, ki jih imava, so pa oni iz pamtiveka.

Ostali vzponi dne 16.07.2013 (3)