Domov >  Vzponi > GDPR Zadnji vzponi člana/ice

Čas00:05:30 (dd:uu:mm)
Soplezalci GDPR
Razmereletni vzpon

Res lep raztežaj po zajedi

Jakob se odloča kam naprej. Ali pa razmišlja o življenjskih odločitvah. Kdo bi vedel.

Previsni kamin v izstopnem žlebu.

Komentar
Spet korakava v polmraku proti bivaku I. Po skoraj dveh dneh počitka sva nazaj v Julijcih. Prispeva na prazen bivak. Super! Hitro spat, saj ne smeva ponoviti napake izpret nekaj tednov, ko smo zaspali kar do 8h. Naslednji dan ob 5.30 že korakava dol čez melišče do vstopa v smer. V slabi uri sva na vstopu. Smer se začne s strmo oranžno stopnjo, ki te pripelje na desno rampo stožčastega podstavka. Tukaj najdeva padalo lanskega ponesrečenca. Plezanje je lahko, le nekaj skokov doseže III stopnjo, ali pa več, če nisi pazljiv pri izbiri linije. Ko prispeva v višino velike luknje v steni nisva bila prepričana kam dalje. Pogledala sva za rob in vse do votline. Odločila sva se, da začneva takoj levo od votline. Vzpneš se po nekem par meterskem žlebu in nadaljuješ levo preko kratke poči (kamor daš dvojko) pod podrt balvan. Pod balvanom sva nadaljevala levo, kjer sva našla prvi klin. Prvi raztežaj je pripadel Jakobu, ki je tukaj plezal direktno preko previsa. Svaka čast. Jaz niti kot drugi nisem želel plezat tega previsa in sem preplezal detajl po levi in izpel varovala navzdol. Če pležeš mojo linijo iščeš pokline v monolitni plošči in stopaš malo na trenje. Tega je za nekaj metrov. Naslednji raztežaj je logičen. Naravnost navzgor po zajedi. S 60 m, vrvjo opraviš za zajedo v enem raztežaju. Meni je to en lepših raztežajev strme "štirke". Po zajedi logično izstopiš na stojišče takoj na levi. Po Miheliču je tukaj neka prečka ocenjena s peto stopnjo, mi2 pa sva se sprehodila levo. Te petke nisva našla. Sledi nadaljevanje levo rahlo navzdol in po lahkih razčlembah navzgor. Tukaj se znajdeš pod kratkim desno gor usmerjenim kaminom na vrhu katerega zagledaš klin. Kamin je zelo ozek, mogoče je to bolj poč. Ko to prepležeš prečiš rahlo v levo do naslednjega kamina. Tukaj sem zagledal klin na levem razu kamina in slepo sledil klinom. V drugem klinu je bil vpet preparel sistem in znašel sem se sredi gladkih plat. Super. Moral bi iti po kaminu/žlebu. Nerodna prečka na trenje v desno me je potem pripeljala v omenjen kamin. Znajdeš se v lahkem svetu. Nenavezana sva nadaljevala v izstopni žleb, ki ga na sredini zapira previsni kamin. Obhod je po levi. Ocenjen je s IV+ in ni čisto preprost za splezat. Nerodno plezanje po krušljivem previsnem kaminu, z 1 klinom v celem raztežaju. Po tem detejlu sva se spet razvezala in hitro dosegla vrh. Končna ocena... SUPER SMER. Ne zgodi se pogosto da 600 m steno spležeš v vsega 6 raztežajih. Tako da je veliko prostega plezanja II in III stopnje, vmes pa strmo plezanje po super skali. Gre za monolitne plošče in buhtle, tako da so oprimki bolj odprte sorte. Kot da bi šlatal baročnega angelčka po bedri. Vse je zaobljeno. S seboj sva imela 8 frendov (moder, 2x vijoličen, 2x zelen, 2x rdeč in rumen). Gre tudi s kakšnim manj, se jih pa da lepo nameščat. Zabila sva vsak po 4-5 klinov. V zajedi je nekaj klinov, drugače pa tu in tam kak. Sestopila sva najprej na rdečo škrbino, nato pa po meliščih in mimo studenčka naravnost v vrata, kjer sva imela dogovorjen prevoz nazaj do avta. Tako zaključujeva ta super teden plezanja po Julijcih. Upam, da bova kmalu spet nazaj.

Ostali vzponi dne 23.07.2022 (2)